"Виховна
робота з групою чи класом має
не менше значення, ніж навчання..."
У виховній роботі можна передбачити лише послідовне рішення конкретних завдань, орієнтованих на мету.
Виховання й викладання невіддільні одне від одного.
Мета виховної роботи - формування морально-духовної життєво компетентної особистості, яка успішно самореалізується в соціумі як громадянин, сім’янин, професіонал.
Основні завдання виховної роботи:
➥ дотримання принципів виховання, визначених концептуальними засадами національної програми;
➥ організація виховного процесу в класному колективі та з батьками на засадах проектної педагогіки;
➥ змістове наповнення програми виховання з урахуванням вікових особливостей учнів;
➥ задоволення базових потреб особистості вихованця ( фізіологічних потреб, потреби в безпеці, любові та прихильності, визнанні та оцінці, в само- актуалізації);
➥ реалізація в процесі роботи особистісно орієнтованого, діяльнісного, системного, творчого та компетентнісного підходів до організації виховного процесу в гімназійному та класному колективах;
➥ оптимальне поєднання форм організації виховної роботи: індивідуальної, групової, масової;
➥ створення належних умов для особистісного зростання кожного вихованця (створення ситуації успіху та підтримки), його психолого-педагогічний супровід;
➥ співпраця з органами учнівського самоврядування, дитячими громадськими об’єднаннями.
Тобто, основними напрямами роботи класного керівника є:
➬
➬
➢
➢
➢
➢
⟹
2014 рік
випуск
групи
№33
2016 рік
випуск
2016 рік
Випуск групи №31
2019 рік
➛ Робочий щоденник класного керівника |
Немає коментарів:
Дописати коментар